6 Eylül 2012 Perşembe

Kardeşim...


Kardeşim...
Yaşamın gözlerin kadar güzel olsun birtanem...
İyi ki varsın iyi ki annem seni dünyaya getirmiş benim kanım...
Sen öyle bir şeysin ki kılına zarar gelse dünyayı yakacağım, kalbin kırılsa kalpler kıracağım, canın yansa canımın taa içinde hissedeceğim ve cadılaşacağım bir şeysin sen... Sen öyle tuhaf bir şeysin ki senin anlamayacağın....
Serserim benim... İsyan etmeyi benim gibi layıkıyla yapan kardeşim... Hayat sana çok güzel şeyler verecek buna inanıyorum... Ben inandım... Verdi... Sen de inan... İnan çünkü sen bunu hakediyorsun...
Neler konuşurduk ne güzel... Geceler gündüz olurdu... Özledim... Akan gözyaşlarının hiç bu kadar değerli olduğunu görmemiştim ben... Sen... Ben... Konuşurduk... Geceler gündüz olurdu...
Sen çok hak edilesi birisin ama hak edenle tanışmadın daha... Sabret birtanem... Göreceksin... Sen bile şaşıracaksın buna... Sabret... Ağlamak gözlerine çok yakışıyordu, ama... Ama diyorum sen anladın beni, kimlere ağlanır kimlere hesaplar ödetilir sen bunu öğrenmeye başladın... Daha çok şey öğreneceksin...
Umut... Ne güzel bir kelime değil mi? Bu kelime uğruna neler tüketildi? Sakın tüketme... Kimseninde tüketmesine izin verme...
Bazen sil hafızanı... Bazen belli etmeden... Gül ağlarken... Bu şart... Ama yeterki kalbin ağlamasın buna izin verme... Çünkü... Çünkü diyorum doluyor gözlerimiz bir çok yere, gülüyoruz ağladığımızı göstermeden... Sende gösterme... Ama kalbine dikkkat et... O sarsıldımı bir kere kolay kolay kendine gelmiyor...
Bak sonbahar geldi... Saçlarda Eylül ve Hicran... Ama AŞK her zaman güzel... Zamanında güzel... Hak edenle güzel... Bunu unutma... Sana naçizane abla tavsiyesi... Yağmur yağıyor... Miss gibi kokuyor... Nasıl kokuyor biliyor musun? Umut kokuyor... Kardeş kokuyor... Sadakat kokuyor... Mutluluk kokuyor... Güzel günler kokuyor...
Uzun lafın kısası can yoldaşım sen kokuyor... Önce sen... Kendine özenli ol...
Seni Seviyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder